tisdag 29 september 2009

Har skrattat arslet av mig

Hemma hos mamma fick jag garva....herrejösses va jag garvade....tårarna sprutade och det var länge sen jag fick sån kramp i magen......!!!
Underbart, har förlängt mitt liv med hur många år som helst.
Skrattade åt världens goaste Ninnis (Elin) bravader från när hon var liten som berättades av störtsköna Emma som är expert på mimik, och att berätta historeier med humor.
Älskar min familj.....dom är bäst !!!!!

Underbara dag !!!
Vet att ni måste vara trötta på mina woohoooon, men jag mår sååå bra !!! Wooohooooooo !!!!!

1 kommentar:

Syster Lisa sa...

Jag kan verkligen sätta mig in i eran situation. Det är ju det roligaste som finns när emma ska berätta något, hon äär så rolig och sen att hon berättade om Elin var väl bara ännu roligare då Elin alltid varit så tokig. Hihi, miss u guys so so much <3