söndag 20 september 2009

Såg mina vildingar

Efter eskilnrundan, ginade jag vid hembygdsgården för jag skulle till Lingården för klädbytardagen. Då ser jag mina barn !!!!! Min älskade godingar med deras pappa.
Dom kollade på hönsen, så jag hängde med dom ett tag. Riktigt mysigt att få se dom igen.
Saknar dom massvis. Och dom är ju bara bäst i världen.

Såg hur lycklig Ludde var när vi var där tillsammans. Det gör lite ont i hjärtat faktiskt, men jag tror oxå att han har insett läget och är ganska nöjd med det ändå.
Men jag är glad att vi kan klara av att träffas så, tror det betyder mycket för vildingarna.
Sen skulle Ludde ta kort på mamma och pappa.
Kanske inte så populärt att ta hem till det nya familjealbumet men för hans skull fick han ta en bild....sen skulle det så klart raderas ............."hur fan gör man då??" hahahaha jag bara garvade.

Det blev en liten med härlig stund med mina underbara vildingar. I morgon kommer dom hit igen då ska vi åka skridskor på fagerliden.

Inga kommentarer: