tisdag 29 september 2009

liten klump i magen


Även fast jag mår riktigt bra, även fast jag ler hela dagarna och bara skrika iiiiiiiiii mest hela tiden, så har jag ändå just Nu en konstig känsla i magen som jag faktiskt inte vet vart den kommer ifrån.

Känns om en ledsen känsla, men jag har inget att vara ledsen över. Eller är det en oros känslor som klumpar i hop sig.
Nåt skumt är det iallafall.
Obehagligt när det dyker upp bara så där.

JAg vet, jag är lite schizofren........


Men i botten så grundar det sig nog på ovisshet och min situation jag befinner mig i. Det är inte mycket som är så där 100% "klart".

Det finns en del frågetecken och oros moment som jag gärna hade velat bli av med.

Jobb bla. Hade man bara ett jobb så får man mer pengar och med mer pengar behöver man inte oroa sig över ekonomin på samma sätt som jag gör nu.

Men hur ska man hitta ett jobb ??
HUr ska man hitta ett jobb som passar med mina tider som jag har barnen ??
Det är så mycket sånna grejjer som jag försöker klura ut och mer oxå så klart.

3 kommentarer:

Anonym sa...

Kanske får exet ditt anpassa sig och de tider ni har barnen??? Huvudsaken måste ju vara att du faktiskt FÅR ett jobb. Det måste ju han tycka är det allra bästa om han är det minsta normal i huvudet.

Anonym sa...

Precis, ditt ex kan ju också ändra lite i sitt jobb schema.

Anonym sa...

Sök jobb, och om du sen får det kan du börja tänka på om det passar med barnen.(Barnen går alltid först, jag vet, men du behöver även kunna försörja dem) Ditt ex får väl oxå anpassa sig om du får jobb, det är inte bara du som ska passa allt. Han får väl gå ner i tid tex, nu när du levt fattigt är det väl hans tur att lida. Tänk på dig själv och pojkarna. Du verkar vara världens bästa mamma, och vi är nog många som verkligen unnar dig ett jobb. Som jag skrev förut : Sök på Atlas Copco!!!!!! NUUUU!!!!