tisdag 22 september 2009

ååå jag är så lat

Hela lägenheten ser ut som nån har släppt en bomb eller 72 bomber här inne.
Jag vet inte vart jag ska börja och jag ittar ingen ork till att börja någonstans.



Idag hämtade jag vildingrana på dagis kl 2 sen tog vi bussen till fagerliden. Där befann sig snyggo och Alma och ALice. Ludde och alma var jätte duktiga att åka och Hugo var som vanligt sur.



Shit jag är lite orolig för honom (Hugo), han sover oroligt på nätterna och likaså på vilan på dagis. Vet inte vad som händer med mitt lilla knytte. Han har inte varit sig lik i humöret heller tycker jag. Känner inte igen honom riktigt.



Men det är väl bara en period........*suck* Ungefär som tillväxtperioden under deras första levnadsår, vad det än handlade om så ver det en "tillväxt period" KANON !! Inga bekymmer !!!



Min period som jag befinner mig i nu är inte heller nån höjdare. Fan va jag hatar mens alltså. Hatar det , hatar det, hatar det, hatar det.




Såååå uppsvullen, fläbbig, ful, urk, blääää...............:(


I morgon hämtar deras pappa som från dagis och jag och snyggo sticker till västerås. Heeeelt utan pengar , men jag kommer iallafall hem med min gamla mobil....tjohooooo....ska mobilblogga var 10:e minut !!!! MINST !!!

3 kommentarer:

Anonym sa...

Ursäkta tjatet, men har du funderat på att testa cerazette mini-piller? Många förlorar mensen då. Verkar som dukanske behöver det?

anneli sa...

JAg fixar inte piller, glömmer dom heeela tiden. Vill bara ha nåt som jag slipper tänka på. Har ju spiral, men det blöder ju som fan då det är dags.
Kanske lär jag prata med BM igen :(
Du tjatar inte :)

Marlene sa...

Jag hade kopparspiral efter jag fått Izabelle och då blödde jag som bara den, bytte sen till hormonspiralen, den kostar endel men helt klart värt. Din mens försvinner :-D