torsdag 24 september 2009

Det är bara så det är just nu


När man mår så där oförskämt bra ibland så blir man lite rädd....istället för att njuta så väntar man på bakslaget................ni vet när man inser att allt egentligen är helt fel. Att jag inte mår bra egentligen och att man bara har drömt alltihop eller att nåt värre ska komma att hända.



Försöker intala mig själv att jag är värd att må bra och att jag faktiskt förtjänar att le och skratta utan ansträngningar. Att det finns ett inre lugn i mig som SKA vara där istället för stressen oron och ledsamheten.



Det sköna med mitt liv just nu är att jag inte är rädd längre. Har ingen anledning att vara det. Jag vet att jag klarar av dom tuffa perioder som kanske kommer. JAg vet att om jag ger mig in i ett förhållande igen så är jag inte lika rädd att bli ensam. För jag VET att jag fixar det. Jag har gjort det tidigare.

Och tro det eller ej, men singellivet är faktiskt helt ok :)

Och det är en inskit som gör det lättare för mig att släppa taget om rädslan och bara kunna njuta av det som händer just nu. Inte bara när det kommer till det motsatta könet, utan det mesta här i livet faktiskt.





Och kommer det nåt skit ivägen så fixar sig det oxå till slut.



Jag är fri att leva som jag vill, jag förtjänar att må bra och jag gör det....JUST NU !!!!




Inga kommentarer: