torsdag 24 september 2009

Har tränat

Det var ett tag sen man var nere på gymet och svettades, men idag, då bidde det av. Jätte skönt.
Nu är vädret så fint så jag skulle nästan vilja ta mig en promenad, men den får bli kort. Ska ner till Servus och handla tandkräm :D

Fan jag är sååå pank alltså.
Finns det ingen som vill skänka pengar till mig ?? Nån ?? Hallå ???? Bara liiiite ???? Snäääällaaaa!!!!!

Var ju till västerås med snyggo och såg så mycket fina höstkläder. Vill haaaaa !!!!!!! Både till mig själv och killarna.
10 000:- att handla kläder för. det vore skit bra !!!

*suck*

ge mitt ett jobb då flr faaan !!! Blir galen.........hur mycket är man värd egentligen när ingen vill anställa mig ?? men känner sig ganska så jävla rutten. Men jag ger inte upp. Snart dyker det upp ett jobb. Jag måste tro på det.
Men man börjar bli lite less på alla: "Nej tack brev" man har fått genom åren !!

2 kommentarer:

Mammapetra sa...

Kul för dig att du får "nej-tack-brev" sånna får inte ens jag. Jo förresten, tre har jag fått detta året. Lycka till - till oss båda :)

anonym sa...

Sök jobb på Atlas Copco, de ska ta in upp till 25 personer på stiftborr. Ta gärna hjälp av någon som jobbar där eller/och gå upp på kontoret och sök. Lycka till!!!!