onsdag 23 september 2009

Telefon och sms med Carro

Telefon
...bla bla bla.....
Jag: Måste gå nu jag ska bajsa
Carro: ok hej då (typ)

SMS
  • Carro: Jag bajsar oxå !!
  • Jag: Fan va vi är coola
  • Carro: Haha! Ja, tycker jag med....Men nu är jag klar!
  • Jag: Kul för dig.
  • Carro: Haha, har du ens hunnit få ut första korven ?
  • Jag: ha ha ha nej :(
  • Jag: men det går fan bättre än det brukar. Mjuka fina korvar. Snart klar. Wooohooooo!
  • Carro: haha... Fan va sjuk du är! Precis som jag vill ha dig!
  • Carro: det är nog därför vi är så bra vänner.
  • Jag: Ja våran vänskap är speciell. Bajs bajs gumman :)
  • Carro: Jag tror inte ag har nån annan jag kan prata bajskonsistensen med
  • Carro: Bajs
  • Carro: det är grunden för att det ska hålla
  • Jag: Absolut. Jag är klar nu förrästen måste vara rekord!
  • Carro: Shit! Bokstavligt talat! Vad ka du nu hitta på hela den här tiden?
  • Jag: Vet inte, tänkte blogga om vårat samtal, va tror du om det ?
  • Carro: Underbart! Kör på!
  • Carro: vilken förrästen? Bajs samtalet eller viktsamtalet?
  • Jag: Bajs så klart
  • Carro: Så klart

Vi är fan sjuka i huvudet !!! moooahahaha....gillar dig bruden.

1 kommentar:

Veronica sa...

Förvånad jag blev när det handla om BAJS =O) hihi