måndag 7 juni 2010

7 juni-2010

Det här är en kväll fylld med konstiga känslor.

Jag är så ledsen i mitt hjärta för jag saknar vildingarna så himla mycket.
Det gör ont i hela mig.
Pratade med dom på kvällen och sa väl för mycket till dom att jag saknade dom och att det var tråkigt att vara själv, så att Hugo blev ledsen och ville hem till mamma. Det fick jag ett sms om av Xet som berättade hur jag ska tala till mina barn. Fick han känna sig lite duktig oxå. Det bjuder jag på.

Kände själv efter jag pratat med dom att man måste hålla igen lite grann, kan inte säga precis hur man känner.



Jag saknar min älskling samtidigt som jag är så lyckligt kär, men det är jobbigt att vara ifrån dom man.......tycker om ;)
Tycker VÄLDIGT mycket om.
Jag är så rädd att han ska försvinna ifrån mig nu när jag mår så bra.  
Så himla rädd att jag tänker på det så ofta.
Jag njuter av att må bra, det gör jag absolut, men oj så sårbar man är i det här skedet.



Jag har haft en toppen dag med härliga vänner på stan. Anna, Paulina, Nina och Alma och Alice så klart.

En toppen kväll med Snyggo, med god mat och prat och mest lek med min nyamobil (se nedan) 




Har faktiskt FÅTT en ny mobil telefon av Veronica !!!!
Helt otroligt.
Är såååå himla tacksam och glad över det.
Bara sådär....!!! Jag fattar ingenting men tydligen så finns det vänliga, godhjärtade människor här i världen. :)
Och jag har turen att träffa så många av dom. TUSEN TUSEN TACK !!!
Jag förstår iofs vad hon menade när hon sa att den var lite avancerad ;) Men skam den som ger sig. hihi


.

Inga kommentarer: