fredag 25 juni 2010

Jag känner mig ledsen

Det blev inte rikigt somjag hade tänkt idag.
Jag får skylla mig själv som har förväntningar. Att jag aldrig lär mig.
Man mår somman förtjänar heter det ju: Kul !!!

Idag´har jag fått reda på att jag kan uppfattas som typ manipulativ och kall i vissa situationer och lägen. Inga ord jag skulle beskriva mig själv med, då det enda jag faktiskt tycker är helt ok med mig själv är att jag oftast vill människor väl, att jag är en snäll person som bryr mig och som är livrädd för att såra andra.

Men jag kanske inte är det ??  Dom sakerna jag gillar hos mig själv kanske inte ens stämmer. JÄVLAR VILKEN DUNS JAG RAMLADE NER PÅ JORDEN MED.

Känner mig bara ledsen just nu.
Men, i morgon har det väl gått över.

Vill bara ha min älskling här som säger att allt är ok och håller om mig.
Jag behöver en kram just nu. En stor varm uppriktig kram.
Känner mig ensam

1 kommentar:

Marie sa...

Du kall!!!??? OK? Vilket spån påstod det? Du är inte kall!
Å manipulativ? Nja skulle inte tro det! Kraaaam Vännen!