måndag 7 juni 2010

Suger pung ???

Morgonen har övergått till dag och jag har hunnit med en ganska så lugn morgon med snälla och glada barn, buss till dagis tog vi där Ludde till sin glädje fick plinga åt två st som skulle av.
Lämningen gick bra. HUgo brukar annars bli lite ledsen ibland men nu var det inga problem.
"Va fin du är mamma" sa Hugo innan jag skulle gå. *SÖÖÖÖTIS*

Sen vart det promenad med Nettan till Eskiln och runt. Sen till Lindgården, fyllai några papper, sen nu hemma. SKa strax hämta barnen igen sen kommer storastygga Xet och hämtar dom :(, men jag får tillbaka dom på torsdag igen. :)

JAg ska jobba tis-ons :) Tjäna pengar !! Woohoooooo !!!

På tal om pengar så har jag inte fått pengar från försäkringskassan från förra månaden så jag harinte betlat en enda räkning. SÅ där lagomt kul :(

menmen, jag är VAN !!!!!
Men det suger pung................(varför säger man det som om det skulle vara nåt dåligt??) ;)

.

Inga kommentarer: