måndag 28 juni 2010

Har tråkigt ;)

Senaste !

Låt du hörde: I wanna know what love is- mariah Carey
Film du såg: Tzatsiki morsan och polisen
Mat du åt: korv, potatis och stekt ägg hos mamsen
Kram: Hugo och Ludde
Puss: Hugo och Ludde
Känslan: ledsen
Resa: Ängelsberg ;)
Glädje: Vattenkriget med mina vildingar idag
Dröm: Att ha en trygg och bra ekonomi
Person du träffade: Nån granntant
Personen du pratade i telefon med: Pappa
Personen du fick sms av: Älsklingen
Gången du åt 7-eleven korv: Har aldrig gjort det
Gången du var utomhus: för nån timme sen då jag kom hem från mamma
Gången hela din familj åt middag tillsammans: Vilken familj då ?? Jag och barnen var idag !
Saken du köpte: bröd igår



Allmänt:
Ska bli skoj: Att få träffa älsklingen igen på onsdag
Ska inte bli skoj att: inte ha pengar resten av månaden
Sparar till: kan inte spara nåt
Pålägg som gäller: philadephiaost
Önskar att jag var bättre på: MYCKET
Dagens dryck: Vatten
Vad saknar du: Mina barn, min älskling, pengar
Tre band/artister: U2, Lady GaGa, Elin Sigvardsson
Vad har du gjort idag: Lekt med mina barn, solat och varit hos mamma
Brukar du svära mycket: Jag antar det....
Hur tidigt stiger du upp: runt 8 tiden
Gillar du att slåss: NEJ VERKLIGEN INTE, har aldrig slagit någon och skulle aldrig göra det heller.
Vad ska du göra ikväll: sitta vid datorn, ringa min älskling och glo på TV
Hur många timmar sover du per natt: omkring 8 timmar behöver jag
Vem är snyggast i världen: Älsklingen så klart. Sen har vi ju Wentworth Miller på andra platsen
Vad är det för veckodag: Måndag
Bästa saken som hände mig förra sommaren: Att jag fick vara brudtärna på Lindas bröllop
Favoritplagg i garderoben just nu: Stora tunikor som inte sitter åt
Längd: 1.65
Vikt: För mycket och har faktiskt inte vågat ställa mig på vågen på hur länge som helst !!
Byter gärna garderob med: Jennifer Aniston....om jag hade hennes storlek då så klart
Byxa eller kjol: BYXA
Senast utlästa bok: oj.....minns inte
Mitt rum kan beskrivas som: Mysiga och personliga
Mig själv med tre ord (just nu): Ful, Fet och Bläääää
Jag tränar: när jag inte har barnen

Inga kommentarer: