onsdag 30 juni 2010

HÄRLIGT VÄLKOMNANDE

Fick kramar idag när jag kom till jobbet. Det var länge sen jag jobbade med dom (A, P och I) nu och det verkade som om dom var lika glada att se mig som jag var att se dom. :)
Det gör gott i hjärtat, verkligen !!!

Nu är jag hemma på rast en stund.

Kramperna i magen är under kontroll.
Min stackars mamma var rätt nervös såg att hon hade ringt flera gånger i morse för att kolla så allt var ok, och när jaginte svarade så var hon på väg hem till mig- Hon trodde att jag låg avtuppad hemma. "Jävla unge, tänkte jag, sa mamma"
Det var sån fin och konstig känsla på nåt vis. hihi
Här är jag snart 32 (9:e juli) och mamma var såååå orolig över mig. Man släpper aldrig oron för sina barn oavsett hur gamla dom blir. Det fick jag reda på igår och idag.
Det vart som en aha upplevelse från mig. MIN MAMMA OROAR SIG FÖR MIG !!!
Vet ju att hon älskar mig men iblandkommer det upp saker somgör att man erkligen får det bekräftat.

Inga kommentarer: