torsdag 10 juni 2010

mycket har häänt på en oplanerad dag

Dagen utan planer har skyndat förbi.
  • Blev promenad till och runt Eskiln i morse.
  • Sen in på jobbet fick papper påskrivna,
  • sen hem,
  • dusch,
  • ner på stan,
  • lämnade in papper på Förseningskassan,
  • tog en dricka med min fina vän Nadja på Vallonen,
  • sen lite fix, 
  • träffade lite roligt folk på stan, bla mamma, 
  • handlade lite på Coop, där träffade jag söta Emma.L som jag fotograferade på balen. Och förberedd som jag var så hade jag skivan med mig till henne :),
  • sen hem till mamsen en sväng,
  • sen till jobbet handlade mys till mig själv. Hyrde en film och lite gotterier
Och under hela dagen har jag haft dom tre bästa killarna i tankarna <3
Nu tvättstuga, sen städa lite, och så blir det egomys !!! (inte onani....eller jo kanske) ;))


Sen är jag såååå glad ochtacksam för min nya mobil !!! LOVE IT !!!!! Måste bara ha hjälp med att blogga ifrån den. ;)
.

1 kommentar:

Veronica sa...

Men visst fanns det ett kapitel i bruksanvisningen som hette "håll dig uppdaterad" eller nåt sånt...? Läste nånting om att blogga i alla fall=)