tisdag 15 juni 2010

Skit mycket bilder på mig !!! ;))

Ett par studenter har firats. Först var det jennifer i Kumla/Hallseberg. Så sjukt trevligt och roligt var det. Och tillläggas lär göras att den familjen har dom sjukaste jävla generna någonsin.

Alla är bara så himla vackra och fina.
Man kände sig som en grå ful flodhäst bland dom vackra chilienarna.

Sen gillar jag att dom är så kär vänliga.
Det ska pussas på kinderna när man hälsar på varandra.
Ovant och skumt men man känner sig speciell även fast dom skulle göra det på en bajskorv om dom hälsade på en sån!! :)

Sen på lördagen var det Emmas student som firades. EMma är pappas tjejs dotter :)


Idag har vi varit i västerås och lekt på Busborgen.
Tankebn var först Ängelsberg men det regade ju när vi skulle iväg.

Så planer ändrades och det var inte helt fel. Barnen hade jätte roligt och lekte riktigt bra faktiskt.

Kan inte sluta förvånas över Hugo och hur självgående och oblyg han är för sånna här saker. Testar allt nytt på egen hand och bara öser påå.
Ludde gjorde mig oxå impad idag. Vgade åka en kana själv som han tidigare varit så rädd för.
BÄSTASTE !!

Lite egobilder som jag vet att ni saknat massor ;)
Det går att kopiera om ni vill ha det som bakgrundsbild till datorn ;)
(detta var alltså ett skämt för jag vet att det finns folk som ogillar att se bilder på mig)

PUSS

Inga kommentarer: