lördag 26 juni 2010

kvällen och eftermiddagen vart bra

Grillning hos mamma vart det. Ludde badade i poolen med Mostrarna. Studsmattan blev studsa på och vi hade det super mysigt som vanligt när vi är där.

Sen begav jag & vildingarna oss på den långa färden mot Thomas föräldrar. Där väntade jordgubbstårta och trevligt sällskap. DOm var så snälla och sjutsade hem oss.
Nu är vi hemm aoch min rygg gråter.
Hade gråten i halsen hela vägen dit för jag pallar inte längre att knuffa på vagnen med två grabbar i + värme + en barncyklar och bobbycars och allt va det nu kan vara. (denna gång var det bara vagn med två barn i)
Ludde gick i uppförsbackarna vilket jag är otrooooligt tacksam för. Hugo somnade så han kunde jag inte begära för mycket av.

Mennu är vi hemma, jag är skit trött.........nu blir det mys i soffan med vildingarna.

Inga kommentarer: