torsdag 10 juni 2010

En deppig stund bland glädjen

Mitt humör påverkas verkligen mycket av hur andra mår och har det.
Just nu är jag jätte ledsen.
Önskar att jag kunde göra nåt.
Vet inte om jag är i skuld till personens känslor.

Det är också en grej med mig, jag tar på mig så mycket även om jag inte gjort nåt. Jag tar på mig andras känslor och gör dom till mina egna. SÅ jävla drygt är det, men det är en del av mig.

En annan del av mig är att jag har såååå jävla svårt att be om hjälp.
Även om jag blivit mycket bättre så är det lång väg kvar.

Jag är inte perfekt. Många av mina brister är pga att jag inte vill vara ivägen, inte vill vara till besvär, bryr mig för mycket.
Förstår att det kan vara drygt för folk.

Inte perfekt.........men försöker göra mitt bästa.

*tänker, saknar och längtar!! Vill ha älsklingen här nu*



.

Inga kommentarer: