tisdag 8 juni 2010

8 juni-2010

Det har varit en bra dag idag. På jobbet gick det bara bra. Jag gjorde det jag skulle och tyckte att det flöt på. Men det är ju bara om ni frågar mig ;) Vad dom andra tycker , det vet inte jag.

Tiden gick fort och efteråt var det dags för en tur till Avesta med Snyggo, sessorna och Nina. SNyggo köpte värsta klänningen, den bara lös upp hela universum, så funderar ni över det starka skenet på himlen idag på eftermiddagen så var det hennes klänning bara. Ni kan andas ut. (Fåntratt ;) , men jag gillar dig ändå)

SJälv hadejag en 100:- kupong på HM. Det blev armband, gummisnoddar och en sjal.
Alltså dessa gummisnoddar.....hurmånga har man inte köpt ??? Typ MINST 100 och då tar jag inte i. och alla bara försvinner. Och dom kan inte ligga hemma hos nån heller för dom försvinner för alla.
Så jävla skumt alltså.
Någon dag så kommer världen översvämmas av snoddar/nappar och vänster strumpor.

.

1 kommentar:

Susanna sa...

HAHA, måste stämma in på gummisnoddarn. DET är ju heelt galet.

Jag har nog köpt 500 känns det som. Och det värsta är att när man letar och letar hemma, så hittar man en snodd man inte köpt själv.

Jag köper ALLTID svarta, nu har jag en vit i håret. Märkligt!