tisdag 22 juni 2010

The X-effect

Heter inte programmet så på MTV.
Jag får så sjukt ont i magen av det där alltså.

Ett gammalt par förenas i nån lyxsvit en helg för att kolla om känslor finns kvar och samtidigt sitter deras nya partners i ett rum tillsammans och kollar in och lyssnar på allt dom andra två gör. DOm kan hångla loss, massera och prata skit om deras nya partners.

Jag hade aldrig pallat med, jag skulle ha brytit ihop totalt.

Ex är inge roliga. Jag är ju lite svartsjuk....inte på ett "leta genom mobiler/kasta glasvasar i väggen/snoka i datorn svartsjuk". Men ex stör mig.
Men det behöver inte handla om alla ex utan oftast är det bara ett av dom som är "jobbiga"

Men alla har ju ett förflutet och man får helt enkelt lära sig att lita på sin partner.Svårt men man måste.

Jag är ju rätt duktig på att jämföra mig med allt och alla. Och en sak som är dryg som fan är..............nääää...........det avslöjar jag inte nu.

Men av nån jävla anledning ser alla ex ut som fröknarna till vänster här !!!
Inte bra för en person med ett redan dåligt självförtroende.

Inga kommentarer: