fredag 11 juni 2010

Det gör ont, men det är bra

Tårarna rinner ner för kinderna och känslan jag har i kroppen går inte att beskriva.
När känslorna är så starka att det gör fysiskt ont då är det på riktigt.
Trodde aldrig i mina vildaste fantasier att dom tre orden skulle ens uttalas till nån annan än mina barn typ.
Trodde heller aldrig att jag skulle få höra någon säga dom till mig. 


För mig är det här så stort så ni fattar inte.
Men det känns bara så bra och så rätt.
Det gör mig sårbar till max, och jag vet att detta är en risk. Att ge sitt hjärta till någon är livsfarligt/otäckt och alldeles alldeles underbart.

Jag kan bli sårad igen, det kan jag bli.............det har gått fort, men av nån anledning så tvekar jag inte.
Jag kan inte vara rädd längre.
Jag måste VÅGA och CHANSA och det är det jag gör.
Jag följer mina känslor..........och vad som händer i morgon det händer i morgon !!!!


.

Inga kommentarer: