söndag 27 juni 2010

Ljuva söndag !!

På förmiddagen gick jag och vildingarna hem till mamma där vi solade, badade och hoppade studsmatta.
Efter nån timme där så gick jag och mötte älsklingen som hade tränat, och vi gick hem till hans mamma och pappa (som jag för övrigt tycker väldigt mycket om)
Där vart vi kvar ett tag innan vi åkte tillbaka hem till MIN mamma och syrrorna + Johan för lite grillning och umgänge.
Så himla mysigt.
Då mådde jag som bäst.

Jag inser ju att jag inte kan få ALLA man älskar på samma ställe samtidigt (kanske på min begravning, men vilken nytta har jag av det då), så jag njuter för fullt när så många som möjligt är på samma plats.

Och den här dagen var svår toppad på det viset. Ett lyckorus som inte går att beskriva.

Och jag är så tacksam att Thomas kommer överrens och tycker om min familj och dom om honom, och att jag tycker om hans (vet inte riktigt vad DOM tycker om mig, men det känns iallafall bra när jag är där)

Inga kommentarer: