söndag 13 juni 2010

MEN.......jag har världens bästa vildingar !

Helvilda har dom varit här hemma och röjt runt utan några som helst tankar på min fina inredning ;))
Men dom är så kärleksfulla och goa och säger så fina saker och visar sin kärlek så tydligt till mig att jag blir alldeles rörd.
Det finns verkligen inget större än kärleken till ens barn.
Och om det är möjligt så älskar jag mina barn som mest idag även om jag varit trött och irriterad osv.


Men jag har tittat på dom och fått en sån där klump i magen, ni vet den som innehåller SÅ mycket kärlek, stolthet, svaghet, beundran, förtvivlan och ännu mera kärlek.

"Mamma, va skulle vi göra utan dig"
" DU är världens bästa mamma"
"DU är så fin mamma"

Jag har inget biorum, ingen studsmatta, ingen utomhus pool, inget TV-spel, inte 7 rum & kök, ingen stor platt TV, inget starwars lego.
Men det behövs inte............det behövs inte för dom älskar mig !!!!!

Inga kommentarer: