måndag 1 november 2010

Oj så bra den här dagen vart då !!!

I morse vaknade jag med en måndagsångest utan dess like.
Jag saknade barnen och fällde en tår över det, jag fick panik inför mötet på arbetsförmedlingen.

Men så fick jag ett sms från AnnaPanna som ville käka frukost på Vallonen. Sagt och gjort vi träffades där och pratade lite skit, sen vidare till AF på info möte om nåt som verkade jätte kul och som jag hoppas jag blir med på.

Träffade söta Jonna och Hanna där............vi tog sällskap ner på stan och bestämde oss för en lunch (gissa vart???!!) Två tjejer jag aldrig fikat med eller träffat så här men hälsat på och pratat lite med bara. SUPER TREVLIGT !!!! Sen anslöt sig Hs pojkvän. Jag träffade Kristina på stan som jag inte stet på evigheter. SKOJ !!!!

Cyklade vidare till jobbet och där träffade jag Robert.....alltid lika underhållande att prata med honom. Skratt är oundvikligt !!! :)
Nu ka jag på med träningskläderna och gå ner på gymet och jobba bort lite av helgens gifter.

Puss puss

Inga kommentarer: