söndag 12 oktober 2008

....?!

Skulle vilja skriva så mycket men mitt jävla tangentbord funkar ju inte som jag vill.
Ständigt en stooor klump i magen. Och idag växte den. Känner oro inför att sova själv i den nya lägenheten, som jag kanske flyttar till redan nästa helg. VERKLIgheten närmar sig. Min nya verklighet. Mitt nya liv. Varför var vi inte så perfekta som alla trodde, varför räckte jag inte till, jag är en bra tjej men tydligen inte för honom, för mycket brister. Kommer jag någosin hitta kärlek igen och VILL jag det?
Risken att bli sårad så här igen skrämmer mig. Kommer jag att duga åt någon annan ??
Känner mig orkeslös och tom. Jag vet verkligen inte vad jag ska göra.

Det hade börjat att kännas lättare, men så: PANG !

4 kommentarer:

Anonym sa...

A: Klart att du duger!!! Du verkar ju vara en toppen tjej och du duger precis som du är!!! Du kommer en dag hitta en kärlek igen, som är värd dig!! Kämpa tjejen! Det kommer gå jätte bra i din nya lägenhet.
Lycka till

Anonym sa...

Åååå! Vill bara krama dig! Du duger och det är hans förlust, jag LOVAR! Du kommer att komma ut på andra sidan av detta som en stark kvinna som vet att hon klarar sig utan den som inte vill ha henne. Du är en jätte fin kvinna som kommer att hitta kärleken igen! Förstår din känsla av att inte vilja, det är så jobbigt att må dåligt så man undrar om det är värt det. Men du kommer att se att du kan ta det du vill ha och strunta i de där sidorna som du inte vill ha, och du kanske hittar någon som bara håller om dig i svåra stunder när du behöver det. Men det är ingen brådska. Som du skrev tidigare idag... du vet.
Kramar!!!!

Anonym sa...

vet inte vad jag ska skriva.....
men jag tänker på dej jättemycket och finns här om du vill prata.
DU är en toppen tjej!!!!
massa kramar Irene

Anonym sa...

Anneli, jag kan sova hos dig i helgen om du vill? Vi kan hyra film, köpa lite gott och bara mysa. vill du det? :) Jag älskar dig av hela mitt hjärta <3