söndag 26 oktober 2008

Vill inte vara arg

Vill inte vara arg men blir det ändå. Nu får jag skäll helt plötsligt. Aja inget jag ska lägga energi på. Tar inte åt mig. Vet inte vad jag känner mer än att jag är värd mer. Jag har inte gjort nåt fel. Men det är jobbigt att vara arg. Det var inget roligt att se honom idag. Bara ont. Jag är lite förvirrad i mina känslor, inget känns normalt, allt pendlar hela tiden fram och tillbaka. Ena stunden stark nästa svag. Ena stunden en tro på mig själv för att i nästa känna mig värdelös. Ja det märks kanske.

1 kommentar:

Anonym sa...

BRA! Att du är arg! Det var inte jag och det har jag fått äta upp gång efter annan! Jag har hört att om man inte får utlopp för sina känslor på något sätt så äter det upp själen och ens varelse. Jag tror på det så nu är jag arg om jag är arg och ledsen när jag är ledsen, fast det är jobbigt så tror jag det är jobbigare att stänga inne allt. Fast visst vill man ångra mycket... Gör bara som du tror är rätt så blir det bra!!!