fredag 3 oktober 2008

Nu vet alla

Vårat hus är ute på försäljning. Mäklaren var här idag på förmiddagen. Om två veckor är det visning.
Vi ska skiljas och livet är jobbigt just nu.
Än så länge och jag hoppas det håller i sig så är stämningen bra mellan mig och Per. Vi pratar och umgås. Och det måste vi fortsätta med för barnens skull.
Förstår bara inte hur jag ska kunna leva utan honom, det kommer att bli så himla tomt.

Jag ska titta på två lägenheter idag. Allt går så fort och jag mår illa mest hela tiden. Lättad på ett sätt, förtvivlad på ett annat.

Har nog inte fattat riktigt vad som händer.
Grät efter mäklaren hade gått. JOBBIGT !!

Nu vet ni

Och till alla som är så snälla och bryr sig och hjälper vill jag bara säga TACK !!!

6 kommentarer:

Cajo sa...

Oj så tråkigt! Jag har undrat varför du är så ledsen i dina blogginlägg.. Skickar några styrkekramar! /Catarina (Cajo67)

Anonym sa...

Hej!! Så tråkigt att det blev så här! Hoppas det ordnar sej till det bästa iallafall..kram

Anonym sa...

Men vad tråkigt att ni ska skiljas. :-( Verkligen tråkigt och höra.
Jag har också undrat varför du är så ledsen i dina inlägg. Många styrkekramar till dig!!!

Mamman sa...

Vad tråkigt och höra att ni ska skiljas. :-( Verkligen jätte tråkigt. Jag har också undrat varför du är så ledsen i dina inlägg.
Massor med styrkekramar

Anonym sa...

Ja då förstår jag att du varit så ledsen!! Hoppas du mår bättre snart å kommer ur denna prövning starkare å gladare men låpt det ta den tid det behövs!! Tänker på dig!! *kram*

Anonym sa...

Hej tjejen ! DU vet att jag finns där för dig om det är något.

Kram