onsdag 29 oktober 2008

Mina vänner

Mina vänner, både dom som jag känner och inte :)
Jag har aldrig i min vildaste fantasi trott att jag skulle få så mycket stöd genom den här perioden som jag har fått. Så mycket meddelanden, telefonsamtal, blogginlägg, kommentarer, snälla ord och handlingar gör mig rörd till tårar. Skulle vilja skriva upp alla men är rädd att glömma nån.

Men n i ska veta att det betyder såååå otroligt mycket. Jag är hedrad över att ha sånna fina männsikor runt omkring mig.

Ok måste nämna några:
Panni och Kacko, syrrorna med hjärtan av guld. Finns alltid där
Madde, min goa ex granne som köper både lampor och bjuder på lunch ;)
Maria och Jenny som är så omtänksamma och skickar så härliga sms
Jennie min följeslagare
Veronica och Micke som är så hjälpsamma
Petra och Nadja mina godingar
Alla härliga familjelivs medlemmar som följer mig och stöttar mig genom bloggen.
Alla oväntade brev som ploppar in på facebook från gamla godingar som bara vill ge sitt stöd.
Och sist men inte minst världens bästa familj. PAPPA !!!, Mamma, alla systrar I LOVE U !!!

Blev som ett oscars tal nästan hihihihi.

Jag är såååå sååååå såååå såååå glad att ni finns. Och ni har hjälpt mig att gå vidare i allt detta och jag känner mig jätte stark, jag känner mig bra, jag känner att jag lever. Visst har jag en klump i magen. Men inte längre pga att jag blivt lämnad utan för barnens skull. Jag klarar mig, och allt mitt fukus ska nu läggas på att få dom att känna sig trygga i den här situationen.

MYs, puss och kram på er alla !!!! NI ÄR BÄST !!!! *bölar*

2 kommentarer:

Anonym sa...

Du är bäst du med.

Anonym sa...

Saknar dig syster och hoppas att vi kan träffas snart. Pussar