fredag 10 oktober 2008

Då och nu

Har rensat undan och kastat en massa saker här hemma idag. Hittade ett gammalt album med ett roligt kort i. Jag linda och irene. Och så var det ju bara några veckor sedan vi blev med på bild igen alla tre. Kul kul! Idag har vi varit i västerås jag Per och barnen. Vi tittade på lite möbler. Eller Per tittade på möbler jag drömde bara. Jag vill inte ha så där stilrent hemma jag vill ha det mysigt ombonat och personligt. Lite loppis känsla över det hela. Mycket färger men varma och behagliga sådana. Inte för matchat. Fattar ni? Ja det är ju en kostnads fråga. Men det blir nog bra i slutändan. Kram på er alla nästan 30 st som läser min blogg. Hjälp va Läskigt att så många tar del av min vardag. Ja man är ju ingen hemlig person direkt ;)

1 kommentar:

Anonym sa...

lika snygga då som nu :-D