måndag 27 oktober 2008

Idag

På morgonen var jag till huset och hämtade mina räkningar. Vilket ledde till minus på kontot,. :( träffade Per så klart. Kramade om honom och önskade lycka till med allt. För våra barns skull så vill jag att allt ska bli bra. Men det verkar bara vara upp till mig. Om han hittat nån annan så är det väl så. Visst hon är säkert bättre för honom, hon är ju en bra och söt tjej. Han har ju ingen dålig smak när det kommer till tjejer ;). Men inte sagt att jag är dålig. Han är inte den jag älskar, för den jag älskade hade aldrig behandlat mig så i en situation där jag redan mådde skit. Jag måste gå vidare och IDAG känns det som jag är på väg, fråga mig igen i morgon. Saknar mina barn!

1 kommentar:

Anonym sa...

Om du bara anade hur bra du är, Per kommer aldrig få någon bättre än dig. det måste du förstå. Kanske skirver du bara sådär för att du inte vill skryta, men jag skryter. jag skryter för att du är det bästa i världen. Jag skryter alltid om dig, för du är så bra, tänk om alla kunde vara lite som du.
Jag älskar dig min finaste syster. (med tårarna i ögat, klumpen i halsen och en magsjuka)