söndag 5 oktober 2008

Stackars Ludde

?
Våran älskade lilla Ludde vill inte vara hemma längre och jag förstår honom. Men det gör sååå ont i ett mamma hjärta.
"jag vill inte vara hemma, jag vill vara hos mormor/Fanny/morfar" ja han vill vara överallt förutom hemma.
Stämningen är ju ganska förklarigt inte på topp. Vi orkar inte leka, tankarna vandrar runt på annat håll, vi sitter mest och glor in i nån av alla skärmar som finns här hemma och säger inte mycket. Per är ledsen och nedstämd och likaså jag.

Vad ska man göra ??
Vill ju Luddes bästa och just nu vet jag inte vad det är. Är det det han säger att han vill vara hemma hos nån annan är det bäst för honom ?? Eller ?? Någon som har nåt svar ??

Gårdags kvällen var jätte mysig. 5 härliga mammor (vi saknade en), tacos, rött vin, skvaller, känslor, skratt och allvar. Har jag inte sagt det innan så säger jag det nu. Bättre mammagrupp finns inte. Gillar alla sååå otroligt mycket. Och så fick vi sånt gulligt sms från AM i morse så man blev gråtfärdig. Jag diggar er flickor, vi går igenom mycket tillsammans !!

Idag har jag hunnit iväg en sväng på gymet med Nadja. Det var ju jätte kul. Vet inte hur effektiv träningen vart egentligen men kul hade vi. :)
Sen åkte jag hem till mamma där Ludde var för han hade sovit där och sen kom Per över med Hugo så tillbringade vi dagen där fram till nu. Ludde ville inte hem så han skulle komma senare. *suck* :´(

Inga kommentarer: