söndag 26 oktober 2008

I alla år

Såra mig var det sista han ville men det första han gjorde. 

2 kommentarer:

Anonym sa...

Åh Anneli!
Vad ledsen jag blir när jag läser vad du skriver!!

Har du inte varit den han velat ha skulle han väl inte valt dig? SKulle du inte varit värd honom skulle han väl inte valt dig?
Skulle du inte varit vacker nog skulle han väl inte valt dig?
Skulle du inte varit allt det han önskat skulle han väl inte valt dig...
Skaffat barn med dig...
Gift sig med dig...
Skaffat hus med dig...osv osv.
Klart du varit värd honom.
Men han är inte värd dig, inte så som han betett sig nu...det har gjort honom mindre värd.

Jag försvarar honom inte, men jag tror säkert inte han ville såra dig. Förstår bara inte varför han gjorde det då??!!

Hur han har behandlat dig nu har ju bara gjort honom mindre värdig, om du fattar hur jag menar?

Du är en jättefin tjej .slut!

Anonym sa...

Även om du tror att alla pratar så har inte ryktet nåt fram till mig och jag jobbar oxå på det där företaget.
Han förtjänar inte dig om han träffat någon annan medans ni bott under samma tak.
Du förtjänar någon bättre och han nån som inte är lika bra som du.