tisdag 21 oktober 2008

Overkligt

Jag får nycklarna idag. I morgon flyttas det. Det är tungt nu. Jätte jobbigt. Per hjälper mig i morgon. Vi åker till västerås och hämtar sängen. Så i morgon natt sover jag i lägenheten. Kan inte fatta. Var på familje rådgivningen idag. Det gick jätte bra. Ska dit igen om en månad. Känner ni nån som kan hjälpa mig att tapetsera ett rum med en vägg som är en foto tapet. Och som gör det billigt så skulle jag bli jätte glad. Vill ha klart barnens rum så fort som möjligt. Nej, packa packa packa. Kommer att vara utan internet en tid också. Hur nu det kommer att gå. Kram på er alla.

1 kommentar:

Anonym sa...

Jag hoppas det går bra för dig. Med flytten och allt. Måste vara tungt.
Hoppas dina små killar tar det hela bra, men jag antar att det blir en stor omställning för dem också.

Sköt om dig!!