onsdag 8 oktober 2008

är bara lite nyfiken


vet ju att det finns några som är inne och läser min blogg, men jag är ju lite nyfiken HUR många och hur ofta :)

SÅ vill ni får ni gärna svara på det här till höger ;)


Idag har jag inte suttit ner många minuter alls. På språng från tidig morgon. Känner mig väldigt skör idag och mår inte bra. Det är mycket nu och jag vill bara flytta NU och få komma igång med mitt nya liv.
Snart bär det av till lindgården och sångstund med killarna. Per ska gå på föräldramöte på Hugos avdelning på dagis och i morgon är det min tur att gå på Luddes avdelning.
Känns som jag kommer att slockna ganska ovaggat ikväll.

2 kommentarer:

Anonym sa...

Hej! Jag läser din blogg!! Tycker om att läsa den även om du inte är så glad just nu...men det kommer ändras snart...det lovar jag! Se på min kusin,,AM!!! :-) Kram på dej! Kram Mari

Anonym sa...

Har hört att du brukar vara inne å snoka lite i min, så jag läser din ;)