onsdag 8 oktober 2008

Snart läggdags


Sångleken inställd tyvär. Skit tråkigt. I måndags var det Bamse Gympan som var inställd och idag sångleken. Ludde älskar båda grejjerna och blev nog lite besviken. Det blev jag med för det är kul att hitta på och göra nåt annat än att bara vara emma och leka med bilar och tåg och glo på TV.

Per kunde inte gå på föräldramötet idag för han är förkyld (??!!) så det fick bli jag. Men det var ganska givande faktiskt.

Och jag fick ett positivt svar på en fråga jag ställde tidigare idag när jag hämtade Hugo så det vart jag så glad över.

Älskar dagiset som barnen går på. Världens bästa personal !! Man vill nästan krama om dom när man ser dom. (men dom tyker nog kanske att man är lite skum då) ;)

Sen har det blivit en hel del sagoläsning nu på kvällen. Två Alfons böcker, Två Halvan böcker, Pop och Mio, Byggare Bob......!! Hugo är inne i en bok period, och det är mysigt när vi kan sitta i soffan och bara gosa och titta i böcker.

Träffade oxå ett par som bor på våran gata, dom frågade om det var vi som skulle flytta och så fick dom sånna där ledsna hundöfon när jag berättade varför. Och då var tårarna inte långt borta för mig. Ush det var jobbigt.

Nej nu ska jag krypa ner bredvid Luddis som sover i våran säng och titta lite på Grey´s innan jag slocknar.

Go natt alla godingar

1 kommentar:

Anonym sa...

God natt Anneli!
Tänker på dig OFTA!!
Kram!!!