lördag 18 oktober 2008

digiLo !


2 kommentarer:

Anonym sa...

Måste bara säga att jag trotts att jag inte känner dig, VET att du kommer att fortsätta ha ett underbart liv..fast bara på ett helt annat sätt! Och JA du kommer nog för första gången hitta dig själv på riktigt. För jag tror inte man gör det förräns man blir sådär totalt omtummlad som man bara kan bli typ (förhoppningsvis)en gång i livet! Det som inte dödar gör en starkare. Och du är redan en kanon tjej! Så vacker å så stark! I allafall är det så jag ser dig! (Ups billd långt, men jag var bara tvungen att skriva!) Du är en sån enorm förebild för mig på ngt konstigt vis! Tack för att du finns! *Kram*

Anonym sa...

Har kikat på dina superfina lo´s på fl förut och såg nu din senaste och ville bara kika in och ge dig en styrkekram! Jag blev alldeles rörd av att läsa din blogg då jag också är nybliven ensamstående mamma. Känner så igen mig i det du skriver. Jag har dock inte fått känna sorg ännu då jag haft så fullt upp med flytt och att ta hand om min dotter då hennes pappa inte riktigt ställer upp som han borde. Det var mitt val att separera men jag känner mig ändå misslyckad... Det skulle ju vara vi, lilla lyckliga familjen och så funkar det liksom inte... Allt kommer att kännas lättare med tiden tror jag. Och ja, jag tror och hoppas på att det finns någon där ute som vill ha en tjej med hängbröst och valkar på magen :-D För jag har då inga planer på att vara singel resten av livet och jag ser också ut så :-D Sköt om dig! Kram