onsdag 12 november 2008

.....!!??


Känner mig skör idag. Ledsen, utan att egentligen veta varför. Har ont i hjärtat men hittar ingen orsak. Är matt i kroppen, tung i huvudet och orolig i själen.


Känner att min kropp börjar säga ifrån. det har varit alldeles för mycket träning på sista tiden. Mellan 2-4 ggr/dag. Igår var det värst !!
Idag vart det en två timmars promenad efter att jag lämnat barnen på dagis med min härliga kusin Rebecca, sen gick vi ner till gymet där jag satt på motionscykeln i 45 min. Sen raka vägen till dagis igen för att hämta barnen. 3 matkassar, en vagn , två barn, regn. Jag tog bussen hem !!!
Skulle bara våga att kalla mig lat ;) Jag kollapsade hemma i soffan. Feber, frussen, trött. Orkade ingenting. Skulle gått på sånglek men hade inga krafter.

Vill bara lägga till att Ludde och Hugos dagis borde få nåt pris. Bättre dagis finns inte. Och bätre personal finns inte. Alla är så omtänksamma, gulliga, härliga och dom tar sig tid. Det händer alltid nånting och man märker att dom verkligen bryr sig och känner barnen och tar dom till sig. Får redan seperations ångest inför den dagen då dom ska sluta där och gå vidare till förskoleklass. Stooooor kram till världens bästa dagis !!!!

1 kommentar:

Anonym sa...

Blev svettig när jag läste :D
Tack för "grattiset" förresten :P