fredag 21 november 2008

Äntligen

Nu är tapeten uppe i killarnas rum. Förutom lite slarv här och där så är jag så nöjd för jag har gjort det själv. Och jag är ingen perfektionist. Jag tar det mesta för vad det är. Och det är så skönt att få ha det så nu. Och som en vis man sa en gång: ' vet du varför det är vackert? För att det inte är perfekt '. Det är nåt jag alltid kommer att komma ihåg när det gäller allt här i livet. Nej, nu ska jag ner och träna och sen kommer barnen. Längtar så! Äntligen!

6 kommentarer:

Anonym sa...

this is realy beautyful, it s You , the guys will have nice wind dreams. congratulation

Anonym sa...

Gud va fint va duktig du är!

Anonym sa...

superfint!!!!

Mammapetra sa...

Skitsnyggt!!! Coolt o få se den live =)

Anonym sa...

Gud så fint!
Duktig du är!! *impad*

Madde och Emil´s blogg sa...

Åhh vad fint det blev. Vad duktig du är. Måste få komma förbi och se den live och så barnen får leka lite. Saknar er

Kram