onsdag 26 november 2008

Kanske är jag sån


Kanske är jag flirtig utan att själv tänka på det. Verkar som om folk uppfattar mig som det :D hahaha

Mig gör det ingenting. jag kan gärna vara flirtig :)


Har haft trevligt besök idag. Inte så långvarigt tyvär men ändå trevligt.

Har fotograferat oxå för första gången i min lägenhet det gick faktiskt bra. Hade lite funderingar på om jag skulle sälja mina studio grejjer men jag vet att jag skulle ångra mig sååå mycket.

Vet att flera har skrivit till mig på familjeliv ang barnfotografering, men jag har haft så mycket att göra och tänka på så jag har säkert glömt att svara på era brev. Men nu är jag med i matchen igen. SÅ vill ni så kan ni skriva på facebook då jag är där mer nu än va jag är på familjeliv. men går förstås fortfarande att skriva på FL då jag tittar in där en gång om dagen iallafall.

2 kommentarer:

Anonym sa...

Härligt att du är igång med fotandet igen, tycker inte du ska sälja grejerna utan ta de an mer jobb.
Kanske kan man boka in en tid ganska snart för syskonfoto?

Panni sa...

du är rikigt filtig