torsdag 27 november 2008

tom i huvudet


Känns som om man jobbar i motvind och alldeles ensam ibland. Man pratar om någonting viktigt men det slutar med en diskussion där samtalet handlar om mig och att jag är trög och dum i huvudet. Allt fokus handlar helt plötsligt om min bristande intelligens som i det här fallet är helt ointressant.
Det finns viktigare saker att fokusera på .
Sorgligt.
Men någonting som är skönt ändå är hur allt bara rinner av mig. tar inte åt mig speciellt mycket, gråter inte, blir inte speciellt arg heller bara matt i kroppen och huvudet.
Orkar inte hålla på så här.
Inga namn nämnda så ingen behöver ta åt sig.
Önskar man kunde blockera personer från att läsa bloggen men det kan man tydligen inte.
Men jag önskar och ber om att de som inte gillar mig slutar att läsa, förstår inte varför !!

3 kommentarer:

Anonym sa...

En mega stor kram till dej.
Har inte heller förståt folk som läser och gnäller, varför ängna tid åt det liksom.....

Anonym sa...

We have a votation me and myself , and we considere that we will continu to read because .... You know I 'm Creasy

Anonym sa...

man kan skaffa lösenord så ingen förrutom dina vänner kan läsa bloggen ifall det är de du vill,mch Anna