torsdag 27 november 2008

Kvälls sysslor

Ja det är för mig att sitta framför datorn och greja lite. LÄggain räkningar och lite andra oskojiga saker blandat med trevligheter.
Barnen har som sagt kommit hem idag och det är underbart. Dom har inte varit sjövilda som dom brukar med gråt och skrik, idag var dom annorlunda, mer tysta och tillbakadragna. Mycket konstiga kommentarer och frågor från Ludde och han har sagt: jag älskar dig mamma, du är så fin mamma, och han har velat vara hos mig hela tiden. Sen ställde han sig och kissade på golvet bara sådär. Inget han gjort tidigare. Så reagerar gör de små liven på alla omställningar.
Jag är ju så van att det ska härjas direkt dom kommer till mig men som sagt idag var både han och HUgo tillbakadragna och lite ledsna på nåt vis. Äsh, svårt att förklara.
Nu ska jag redigera lite bilder.

Inga kommentarer: