onsdag 26 november 2008

mycket

Jag säger det igen: Detta singellivet som jag lever, jag trodde aldrig att det skulle se ut på det här viset. Det här med att dejta som jag sett på med lite hatkärlek det funkar ju skit bra.
Tänk inte så mycket Anneli, bara gör det !! Och det är jätte roligt.


Är fortfarande lite osäker på mig själv och mitt utseende så. Tror tex att jag fortfarande är super fet och kan inte förstå varför nån skulle vilja träffa mig. Mig !! Va har jag att erbjuda ?? Ingenting egentligen. Är nog inget "kap" direkt så. Men det är ju ingen som har sagt hej och vänt på klacken och det uppskattas ju.

Låter som om det vore jätte många, men det är det inte.

Har varit på 4 dejter och alla har varit jätte bra och trevliga :) Hm, undrar hur detta låter nu ?? ;)
Försöker hålla alla ev känslor på avstånd. Vill inte känna, vill inte vill inte. Tänker inte.

Tänker njuta, må bra och lära älska mig själv lite först. Ser fram emot den resan och hoppas att jag får kul på vägen. Och Nej, inte "sånt" kul. Sån är inte jag !!


2 kommentarer:

Jessicada sa...

Good for you!!!

Anonym sa...

du måste älska dig själv innan du kan älska någon annan.

jag är så glad att du äntligen kommit igång med ditt liv igen och hittat livsglädje. Det värmer inombord.