torsdag 13 november 2008

FJORTIS varning

MEN han är ju bara för YUMMY !!! Hur gammal är han, 17 kanske :D Ingen aning, men ögongodis för en gammal nucka som mig är han iallafall.

Vet inte vad som händer med mig, men mitt liv som singel har faktiskt tagit fart och jag gillar det. Så mycket uppmärksamhet och komplimanger som jag fått på den här tiden har jag nog aldrig fått.
Njuter av att bo själv och att vara singel. Nu ska jag vara själv och bara träffa folk. Dejta och se vad som händer. Och jag tror jag kommer att ha kul, hur långt eller hur kortvarigt singellivet blir.

Som sagt: Inte min förlust !!

4 kommentarer:

Carro sa...

YOU GO GIRL!!! Det är alltså som det ska vara! Time to catch up all tid du missat. Hoppas du får otroligt kul!
Puss och kram och jag älskar dig också precis som du är/varit. du är undebar och vacker oavsett hur många kilon du går upp eller ner.

Anonym sa...

Instämmer helt!!! Njuuut av bara den! Och den kvinnliga glöden har du alltid haft det har jag sagt förr, spelar som sagt ingen roll hur många kilon du går upp eller ner! Skönt att höra en ny stämma! Jag njuter att läsa det, nu är jag glad igen och inte bara arg.. ;)
Kraaam!

Anonym sa...

Vilken härlig läsning.
Jag gillar ju dej oas du har bäveroverall i nylon eller overall i bävernylon (för att inte härma de som skrivit före)
Kram på dej

Unknown sa...

Underbart Anneli.....å som sagt, verkligen inte din förlust!!