söndag 23 november 2008

Känner mig stark


det är helt otroligt hur stark jag känner mig. Saker som tidigare skulle göra mig ledsen eller så bara rinner av mig och jag låter mig inte påverkas av negativa ord, skrik och påhopp. Så jäkla skönt.


Jag mår riktigt riktigt bra. Är nöjd med mitt liv och mig själv. Mina underbart härligt trotsiga barn tar mig ner på jorden dom dagar jag har dom. Härligt jobbigt och alldeles alldeles underbart är det !! Precis som det ska vara.

Längtar dock till sommaren och våren då det räcker att klä på dom ett par skor och en tunn jacka när man ska ut. Dessa vinterkläder tar ju evigheter att få på. Och speciellt när mina godingar ALDRIG vill ta på sig dom utan lägger sig ner, springer iväg, sparkar, skriker, gråter *Suck* Respekt: va är det ?? ;)


Har oxå fått mig en Riga partner !! Så himla kul !!!!


Inga kommentarer: