fredag 21 november 2008

jag fixade det

Tack till Caroos martin (på nåt vis) Varför stavar jag Carros med 1 r och två o tidigare. Hm, är så jäkla usel på att skriva. Skulle iofs kunna ändra det och slippa skriva allt detta tjafset men jag har liksom inget bättre för mig.

Har som sagt barnen hos mig nu i helgen. Och förhoppningsvis ska vi hitta på lite roliga saker att göra. Nästa vecka händer det tydligen oxå lite grejer. Ska visst till stockholm på tisdag. Kul !!


Barnen sover, jag är jätte hungrig men har inget hemma som jag vill ha. Skulle inte vara helt fel med en liiiten påse godis. Men det är ju inte lördag :( Jag får vänta tills i morgon. Då blir det lördagsmys med film och lite godis på kvällen med barnen.



Å, det blev så mysigt i deras rum !! Är riktigt nöjd !!

Inga kommentarer: