fredag 28 november 2008

Så lycklig att jag gråter

Sitter här framför datorn. Har precis lagt barnen och nu hör jag hur dom skrattar så dom kiknar där inne i sängen. Och det är det mest fantastiska av alla läten. Mina tårar rinner och jag blir så varm i hela kroppen. DOm har varandra i den här uppochner vända världen som dom befinner sig i. Det kanske blir så att dom kommer närmare varandra på nåt konstigt sätt och att dom håller i hop mer än dom skulle göra annars.

Visst ryker det hårtussar ibland men det är stunder som denna som man vet att man gjorde rätt som skaffade två barn tätt.




Det sa dom oxå på dagis att dom blir så glada då dom ser varandra på gården och Ludde ser alltid till så att fröknarna har koll på Hugo :D Underbart !!!

Va vore mitt liv utan dom ??!!


Idag har vi haft det bra som sagt. Varit nere på stan och fikat, leksaksaffären plöjdes igenom noggrant. lekparken där vi gungade, åkte kana, bakade pannkakor, köre djungel jeep och fotograferade. Sen in på Coop och handlade lunch som vi mumsade i oss hos morfar.

Blev i vanlig ordning stoppad av telenor försäljare. Jobbigt när dom frågar hur många vi är i familjen, jag får liksom tänka till lite.*S* Sen blir det: Det är bara jag och barnen. Låter lite sorgligt kanske :D Nåväl, tror dom kände lite sympati för Ludde och Hugo fick varsin mobiltelefon (demo ex) så det var ju snällt :D Och Ludde var så mallig, så vi skulle gå och prata i dom han och jag. Han ringde mig och jag fick svara så hade vi långa diskussioner i våra mobiler ;)



Sen efter lunchen hos morfar gick vi hem för syster Lisa kom på besök och behövde lite hjälp med div grejer. Hon ska ju till USA nästa år som Au Pair. Kära lilla syster yster ska ut i stora världen. Det är tur att det finns mobiler, internet och sånna grejer som knappt existerade då jag var på min första resa i Asien. Förstår inte hur mamma och pappa kunde släppa iväg mig *S*



Nå väl, dags för mig att redigera lite bilder igen.


Kram på er alla


Förrästen så har jag haft nästan 2000 besök på bloggen ni i en veckas tid. Det är inte illa. vet att det finns en del återkommande gäster. Jag tycker det är kul. Så tack för att ni tar er tid att läsa om mitt kaotiska, härliga, deprimerande, underbara liv :)




1 kommentar:

Anonym sa...

I am a reccurant visitor. several time per day imbelivable ??,