lördag 22 november 2008

Skulle vilja....

Känner att jag vill göra saker heeeela tiden.
Och nu när julen närmar sig så skulle jag vilja:
*åka på julkonsert. Det är ju bara sååååå mysigt
*åka på julmarknad, gärna i kombination med en kryssning. Det är ju bara sååååå mysigt :D
Åka utomlands en vecka hade oxå varit en härlig grej, en weekend någonstans är inte heller fy skam. Ensam, med en kompis det spelar ingen roll. Känner att jag vill komma iväg någonstans bara.


Kom gärna med förslag som inte kostar för mycket. (jag är ju rätt fattig)

Ush, nu har jag käkat för mycket godis känner jag. BLÄÄÄÄÄ

2 kommentarer:

Anonym sa...

Har ett bra förslag som är riktigt trevligt, en julresa till riga........shopping avkoppling, nöje och massor med glädje....när ska vi dra????

anneli sa...

Vet inte när kan du ?? vem du nu är :D