söndag 23 november 2008

Tungt

Är på väg hemifrån kyrkan som alla andra religiösa familjer här istan. ;) det har varit familje gudstjänst. Och flera i familjegruppen brukar gå dit så vi fick väl prova då.
Det var faktiskt helt ok det lilla jag såg. Hade fullt sjå att springa efter Hugo som inte ville sitta still. Va gör alla andra av sina småttingar ? Hur kan dom sitta still ?? varför gör inte min det ?? Droger kanske ??? Efter var tanken att vi skulle till Lindgården dit alla går efteråt och det skulle bjudas på hamburgare. Men nej !! För lång kö för mig !! Vi går hem istället.
Promenaden hem kunde ha varit lättare. Hjulen på ståbrädan kunde tex ha rullat som hjul ska göra. Men nej nej nej, lite skit ska man ha för att man inte tagit körkort. Så jag fick dra vagnen med en tung treåring på en ståbräda som inte rullar i fagerstas värsta uppförsbackar :) *S* men jag ser det som träning. ;)

1 kommentar:

Anonym sa...

http://www.tankafett.com/full.php?id=9976

Ladda ner och se den innan du fastnar i kyrkan bara! =)