söndag 21 juni 2009

.........!

Har bakat chokladbolar nu på morgonen. Jag bakade och vildingarna åt :) Ska ta med oss dom till Hembygdsgården idag. Där jag tänkte spendera dagen med dom innan dom ska till sitt nya hem. (deras 3:e hem på 8 månader)

Jag vet inte om dom har fattat att dom ska flytta än, för på deras (luddes) prat så verkar dom inte förstå vilka som ska bo där. (??!!)
Jag hoppas det blir bra för dom, men det blir det säkert. Stort hus att springa runt i. Häftiga leksaker, lekstuga, studsmatta....ja domkommer att få allt möjligt !!!
KOmmer dom någonsin vilja vara hemma hos mig igen ?? Känner en oro för det.


Skit samma, orkar inte tänkamer på det nu. Snart iväg och förhoppningsvis få en trevlig dag med dom.

*älskar er mina härliga ungar*

2 kommentarer:

Anonym sa...

Det finns ingen annan än du som kommer vara deras mamma...mamma är alltid speciell och det finns inga saker i världen som är starkare än kärleken till sin mor. Så du behöver inte oroa dig. Lycka till/Sandra

Ida från FL sa...

Håller med föregående! Alla saker i världen kan inte få barn att sluta längta efter sin mamma! Och pappa för den delen. För att vara DÄR kan ju defioneras. Endel finns där fast det inte känns så. Å endel är inte ofta där, men det känns som det för när dom väl är näörvarande är dom det REJÄLT! Kvaliten räknas inte kvatitet och saker. :-)
Kram Ida80