lördag 20 juni 2009

det finns stunder




Det finns stunder i livet som man alltid har kvar...............!


Saker man minns bäst genom hela livet är i allafall för mig förknippade med starka känslor.

Kan vara ett bråk, en rolig händelse, en komplimang, en diskussion, en händelse som sätter sig i hjärtat på ett eller annat sätt.



Jag har många jag vill komma ihåg och många jag vill glömma.

Saker jag ångrar jag gjort eller inte gjort.


Jag är inte en av dom som tänker: "man ska inte ångra nåt i livet man ska ta lärdom" osv osv bla bla bla.

Även om det är lätt för mig att predika om det till andra så är det inget jag lever efter själv.


Jag ångrar så jävla mycket i mitt liv, saker som jag önskar att jag hade ogjort men inte så jag går och ältar det.

Men man kan ju tänka: Va fan skulle ja ligga med HONOM för ?? Varför var jag så elak mot henne ?? varför gjorde jag si eller så ?? Så där skulle jag aldrig gjort/sagt/agerat mm !!! Finns hur många sånna situationer som helst. *S*


Lär jag mig av dom.....inte alltid.......nån gång har jag väl gjort det, men det finns många idiotiska misstag som återkommer :D




Blir man någonsin vuxen och förståndig??

Inga kommentarer: