lördag 20 juni 2009

Midsommar afton


Igår försökte jag blogga från mobilen, men förgäves. Detta var bilderna jag skulle skicka.


På förmiddagen var vi ute i lekparken och lekte. Vädret var jätte skönt och vi hade det mysigt.


Sen gick vi hem till mamma/mormor där vi skulle grilla och umgås. Nåt som gjorde mig glad. För sånna här helgdagar är viktiga för mig. Jag tycker man ska fira dom med familj och vänner och traditioner som man ska föra vidare till sina barn.



Mitt "heta" sommar horoskop enligt KLICK !!!
Vi grillade god mat hemma hos mamma, hoppade studsmatta vilket mina små vildningar har blivit så duktiga på att göra. Fick med dom på några bilder oxå vilket som vanligt krävdes mutor.
En härlig midsommar med dom jag gillar bäst (visst saknades några) men det var skönt att ha nåt att göra. Annars kan som sagt storhelger som denna kännas väldigt ensamma.
Glad Midsommar !!!!















1 kommentar:

Anonym sa...

Inte ska du tro på sånt trams som horoskåp......isåfall är det kanske bäst vi ställer in.....sälen!!! Från en Vädur