torsdag 25 juni 2009

Längtar tills i morgon

Då bär det av till Sälen.......!!! Å det ska bli såå kul. Längtar jätte mycket. Åker i morgon och kommer hem på måndag.
Och nu kanjag blogga från mobilen igen så det kommer säkert lite uppdateringar under helgen ;)
Sen när jag kommer hem så får jag se mina älskade vildningar igen åååå va jag längtar till det oxå, har inte sett dom sen i söndags.
Jag har aldrig varit borta så länge ifrån dom som nu. Jätte jobbigt men det är samtidigt skönt att få längta. Pratade med Ludde idag och det var härligt att få höra hans röst. "Jag saknar dig oxå mamma, jag älskar dig oxå" Ååååå jag smälter !!! :)
Jag har mycket att se fram emot.

3 kommentarer:

Unknown sa...

Ååå, ha så roligt!!

Anonym sa...

Ha det så skönt och hoppas du inte får slåss med myggen allt för mycket....:)
Sandra

Tanja sa...

Ååhh!! Jag blir avis! Vill oxå åka bort... Ha det så bra och försök att koppla av. Och ge sjutton i att åka tåg med barnen i fortsättningen! De kan få men för livet!! För att inte tala om alla otäcka lekparker du utsätter dom för... ;) Va ska man säga... Kram på dig! Tanja